thestyle

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Emelie N.E - 14 september 2010 22:49

Hej bloggen.


Förlåt för att jag inte har bloggat på typ 2 dagar, men asså så här ligger det till. I söndags så tog min surf slut, och då skulle mamma ladda surfen för en vecka i måndags för mammas moster skulle skicka en hundring på måndag, men de gjorde hon inte, hon gjorde de på tisdag istället, men den hundringen behövde mamma till cigaretter, så Mikael laddade min surf ikväll, han försökte igår, men de gick inte då, de var väl något fel!


På fredag åker jag till farmor, och är där tills på söndag, Jag kommer att blogga hos farmor, för att jag får låna Mikaels dator, bärbara alltså :P wiiiiie!


Det är ju säsongsuppehåll på One tree hill, och dom skrev på kanal5.se i måndags att One tree hills avsnitt i säsong 8, kan bli de sista av one tree hill ;'( ONE TREE HILL FÅR INTE SLUTA GÅ PÅ TV!!!!!!!!!!!! DET ÄR JU MITT FAVORITPROGRAM!!!!!!!!!!

Fin/Ful ?:)

Modell xD: en gul blomma
Fotograf: Emelie eriksson (Thestyle)  


Aja,


hejdå
//Thestyle/Emelie

Presentation


Hej. Jag heter Emelie och är en tjej på 13 år.I min blogg får du läsa om nästan allt. Min vardag, foto, mode, husdjur, design och teknik. Ja, nästan allt som jag gillar. Hoppas du gillar det :) Stanna gärna kvaaar,


Kysssss ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad heter ni som läser min blogg ?:) alla svarar!!!
 Pontus
  Alex
 Simon
 Elin
 Hanna
 Ida
 Matilda
 Evelina
 Isabelle
 Emma

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards