thestyle

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emelie N.E - 6 september 2010 22:28

Hej bloggen.

När jag kom hem från skolan idag, så var jag jätte trött. Så jag lade mig och sov en stund klockan 1 troja, och vaknade 16:03 för att jag skulle se One tree hill, jag skulle ligga i sängen i 2 minuter till., Men då är de ju klart att jag lyckas somna, och vakna när One tree hill är slut, igen! :S hatar sånt. Men de är ju ingen repris på avsnittet från idag, heller! Men som tur så är One tree hill imorgon, igen!:) Fast egentligen vaknade jag helt klockan 19:00 :) därför har jag inte bloggat på hela dagen :/ Imorgon slutar jag klockan 15:00, blä! Aja, snart så ska jag sova, också! Måste ju orka skolan imorgon :) Just nu så sitter jag bara och latar mig vid datorn, läser några bloggar också.


Hejdå
//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 6 september 2010 10:39

Hej bloggen.


Kom nyss hem. Ska äta hemma. S ka till skolan igen klockan 11:10 för att ha SO, sista lektionen, Skönt! Fast den är ju ganska lång, från 11:10-12:50. Blää!! Men hade endå bara 2 lektioner, om jag inte räknar med spanskan och mentorssamlingen. Så det är ju ganska skönt, ändå


Detta köpte Marie till oss i förrgår, allt detta :)

Hejdå
//Thestyle/Emelie

Presentation


Hej. Jag heter Emelie och är en tjej på 13 år.I min blogg får du läsa om nästan allt. Min vardag, foto, mode, husdjur, design och teknik. Ja, nästan allt som jag gillar. Hoppas du gillar det :) Stanna gärna kvaaar,


Kysssss ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad heter ni som läser min blogg ?:) alla svarar!!!
 Pontus
  Alex
 Simon
 Elin
 Hanna
 Ida
 Matilda
 Evelina
 Isabelle
 Emma

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards