thestyle

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie N.E - 16 augusti 2010 18:34

Hej bloggen.


Idag köpte mamma ett nytt simkort med en såndär apparat, eller vad man säger. Tack mamma!♥ Så nu kan jag äntligen sitta vid datorn igen♥ hihi.


Snart ska jag till affären, för att köpa glass, socker dricka och någon godsak till, undra vad det blir då? hm.. det får vi se.



Aja


hejdå

//Thestyle/Emelie


Av Emelie N.E - 15 augusti 2010 18:00

Hej bloggen.


Denna dag kom vi hem halv 8 på morgonen typ, från Mikael. Han var på dåligt humör. När vi kom innanför dörren så skulle vi först gå på OKQ8 så vi var hemma ca 08:00.När vi kom hem efter att ha varit på OKQ8 skulle jag ansluta modemet eller aa, den där saken som man ansluter på. Men då fanns det inget simkort registrerat, men det stog nog bara så tänkte jag. Men efter att ha suttit så där från 8 på morgonen till 12 på förmiddagen så bedde jag mamma kolla. Efter några timmars väntat då jag låg och sov då, då hon kollade så pratade hon visst med Mikael. Det var han som hade TAGIT simkortet från dendär saken som man sätter simkortet i. Så denna dag kunde jag ej sitta vid datorn :@ blää!!!!!Jag har ju två bloggar o tänka på.


Hejdå
//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 14 augusti 2010 18:15

Hej bloggen.


Denna dagen vare bara tråååååååååkigt!


Aja


Hejdå
//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 13 augusti 2010 23:36

Hej bloggen.


Jag och Tobias åt för en stund sen, makaroner med kött och berasnise (stavning?) sås, MUMMA!^^


Jag och mamma åker troligtvis hem på Söndag, kan bli p Måndag, också. Men det blir troligtvis på Söndag!


Jag saknar älsklingen och min djur där hemma :/ 3 måste träffa dig nästa vecka, älskii!<3


Jag ch Tobias ska kanske se på Mamma mia senare ikväll, får se hur det blir. Men isåfall, om det blir att vi ser på film, så blir det Mamma mia :D


Såg på filmen SUPERMAN med Pontus och Tobias. Clark Kent var med i filmen. Clark Kent är förjävla bra på att spela c:ool i filmerna han är med i :D eller hur? haha.


Jag har tips på bra filmer:


1. Superman

2. Mamma mia

3. Ghost whisperer


Ska kanske ut och fota lite snart. Bara kanske ..


Ställ en fråga till mig också, Tack! :)


Vill hem snart för jag har lite småtråkigt hr på dagarna, då jag ej sitter vid datorn.


Om ni tyckte det var lite text i detta inlägg, kika då in på min blogg på blogg.se där jag skrev jätte mycket: www.flickaneemeliie.blogg.se :)


det var allt för mig.


Blir ett inlägg senare ikväll också.


Aja,


Hejdå

//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 13 augusti 2010 13:04

Hej bloggen.

Förlåt för att jag ej bloggadehär i går. Orsaken till det är, att den dator jag satt vid i går, var jätte seg. Gick typ 5 min melllan varje sida, satt! Vi ska vara hos Mikael tills på Söndag eller Måndag. Mikaels syster Malin och Malins son Tobias följde med till Mikael också. En som heter Pontus följde oc;kså med. Vi hade jätte roligt i går kväll. Satt och knäppte kort på hela gruppen med kameran ;D haha, men dem lägger jag inte upp :) Just nu sitter jag vid Mikaels andra bärbara dator, som är lite snabbare än den andra datorn, som står i köket. Aja. Jag har typ inge mer o säga. Nu kommer det iaf ite bilder.


Asså jag sitter fortfarande vit en fortare, men seg dator. Så att jag tror jag laddar upp fotona på blogg.se istället.


Hejdå

//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 12 augusti 2010 15:46

Hej bloggen.

Har varit på birsta från halv tolv, till 2 tiden ungefär. Jag köpte en kamera på elgiganten. Det vart inte en samsung ES65 (nu fick ni veta vilken kamera jag hade tänkt köpa), utan det blev en Sony istället. För dom hade slut på samsungerna. Min nya Sony kamera har 12.1 megapixel. Det är bra. Snart ska vi åka till Mikael, jag kommer självklart o blogga där :) Kommer även knäppa kort. Men man måste instalera BMP och jag tror ej att Mikael vill det. Så isåfall får ni se på alla bilderna när jag kommer hem igen. Det blir troligtvis på Söndag. Aja, ni får ha det så bra, så hörs vi ikväll.


Hejdå
//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 11 augusti 2010 23:36

Hej bloggen.

De vart tyvärr inge birsta idag, för att mamma mådde inge bra, det blir imorn istället! Då ska jag köpa kameran ^^ i övrigt så har jag inte gjort så mycket. Var hemma själv från halv 9 till ca klockan 11 på kvällen ikv. Förut idag klockn halv 8 på kvällen typ, så gick jag till Lidl och köpte lite godsaker, Tuggummi, en stor cola, 3 energidrycker, glass, äppelcider och ostkrokar. Tror de va allt. Nu blir det inget mer inlägg, inte förns imorgon, då jag har vaknat. Så ni får ha det så bra så länge.

hejdå
//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 11 augusti 2010 15:31

Hej bloggen.


Gör sista inlägget nu, innan jag och mamma åker på birsta. Just nu är mamma och gör ett ärende. Hon ska köpa krän och tuggummi till mig (a) på domus :) hihi. Jag gör självklart ett inlägg när jag kommer hem :) Ni får ha det så bra, så hörs vi när jag kommer hem

Hejdå
//Thestyle/Emelie

Presentation


Hej. Jag heter Emelie och är en tjej på 13 år.I min blogg får du läsa om nästan allt. Min vardag, foto, mode, husdjur, design och teknik. Ja, nästan allt som jag gillar. Hoppas du gillar det :) Stanna gärna kvaaar,


Kysssss ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad heter ni som läser min blogg ?:) alla svarar!!!
 Pontus
  Alex
 Simon
 Elin
 Hanna
 Ida
 Matilda
 Evelina
 Isabelle
 Emma

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards