thestyle

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Emelie N.E - 22 juli 2010 23:59

Hej igen bloggen.

Vart den nya headern bra eller dålig? fin eller ful?

Kommentera vad ni tycker om den i detta inlägg

Hejdå
// Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 22 juli 2010 23:47

Hej bloggen.

Marie ville ju att jag skulle lägga upp alla bilderna från fujidirekt så att man såg riktigt. Så, nu gör jag det Marie. Det kommer även en ny header nu :D som jag dessutom har designat själv ;) hihi. Men aa, nu kommer bilderna Marie


Syndes dem bättre nu ? :)  

Av Emelie N.E - 22 juli 2010 13:02

Hej bloggen.

Jag vaknade för typ en timme sen av att mamma väckte mig för att hon ville starta min sida på datorn för hon sa att det inte gick att gå in på hennes sida, ''what?!'', tänkte jag, liksom! Jag sa att jag var trött, men hon skulle ha upp mig ändå. Så jag gick upp och startade min sida på datorn till henne igen. Sedan gick jag och lade mig igen. Sen efter en stund så kom hon och väckte mig igen, hon sa att det inte gick att du ut på internet/datorn. Jag gick till datorn för att kolla vad det var för fel. Då hade hon inte anslutit, som man måste göra varje gång man startar om datorn. Så jag sa att det var det som var felet. Så jag anslöt till henne. Sen gick jag inte och sov något mer. Jag snackade med min bsta vän Marie igår på msn, och hon hade sett bilshögen som jag beställt från fujidirekt, och ville titta på alla bilder. Jag har knäppt en bilder på alla nu, Marie :)<3 så det kommer mer bilder idag. Inte i detta inlägg. Men i nästa inlägg, som kommer senare idag :) nu ska jag logga in på bilddagboken tills att Unga Mödrar börjar! Ni får ha det så bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi senare

Hejdå
// Thestyle/Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Jag heter Emelie och är en tjej på 13 år.I min blogg får du läsa om nästan allt. Min vardag, foto, mode, husdjur, design och teknik. Ja, nästan allt som jag gillar. Hoppas du gillar det :) Stanna gärna kvaaar,


Kysssss ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad heter ni som läser min blogg ?:) alla svarar!!!
 Pontus
  Alex
 Simon
 Elin
 Hanna
 Ida
 Matilda
 Evelina
 Isabelle
 Emma

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards