thestyle

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Emelie N.E - 17 juli 2010 13:17

Hej bloggen.

Inatt så startade jag omröstning 2   haha. Hoppas att ni röstar :) Jag vaknade klockan 10:00. Somnade om. Klev upp. Lade mig i soffan med personen. Personen skulle nämligen åka hem idag. Hemgången för personen blev ca 12:45. Efter det så satt jag mig vid datorn. Och här sitter jag än. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Bara slappa, tror jag. Är väldigt trött. Lade mig sent inatt med. Imorgon så blir det kanske att gå på bio och se Eclipse med Marie i Söråker på Folkets hus, klockan 19:00. Den är 2 timmar och 5 minuter lång. Så den slutar 21:05. Så om det blir att jag åker med henne och tittar på bion, så är jag hemma ca 21:45. Asså jag har ALDRIG varit i Söråker på folkets hus. Och Marie bor på platåvägen. Så jag vet inte hur långt det är emellan folkets hus och platåvägen. Drf säger jag 21:45. Men det kan bli tidigare. Asså det kanske inte ens blir. Men det lutar mot ett ''Ja''. Men vi får se. Ni får ha det så bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi lite senare

Hejdå
//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 17 juli 2010 02:10

vad tycker ni om min header? :)
ful  
  0 %
fin  
  0 %
jätte snygg, kan du göra en åt mig ( kommentera isf)  
  12.5 %
jätte ful, gör en finare  
  62.5 %
sådär, inte riktigt min smak  
  25 %

Totalt har 8 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-07-04 22:17

Av Emelie N.E - 17 juli 2010 01:40

Hej bloggen  

Jag kommer att lägga in en vanlig bild som header på bloggen nu. Jag ska skaffa en ny header. Jag har massa headrar, som är på mammas konto här på datorn. Och hennes kontonamn ska finnas här på datorn om man trycker på ''den här datorn''. Men problemet är, att mammas kontonamn inte syns. Så jag kan inte gå in på hennes konto på min sida på datorn för att lägga över headrarna på mitt konto. Utan jag måste logga in på mammas konto och lägga över headrarna så. Och det orkar jag inte nu. Därför lägger jag in en bild att ha som header för tillfället. Så ni vet :) Ni får ha det så jätte bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi lite senare idag (lördag).

Hejdå
// Thestyle/Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Jag heter Emelie och är en tjej på 13 år.I min blogg får du läsa om nästan allt. Min vardag, foto, mode, husdjur, design och teknik. Ja, nästan allt som jag gillar. Hoppas du gillar det :) Stanna gärna kvaaar,


Kysssss ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad heter ni som läser min blogg ?:) alla svarar!!!
 Pontus
  Alex
 Simon
 Elin
 Hanna
 Ida
 Matilda
 Evelina
 Isabelle
 Emma

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards