thestyle

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Emelie N.E - 9 juli 2010 14:52

Hej bloggen. Jag ska åka till farmor klockan 15:00. Och klockan börjar närma sig 15:00. Så jag ska strax åka. Så det är typ lite bråttomt för mig att blogga, så jag måste skynda mig. Jag kommer hem på söndag, Vet inte vilken tid. Men jagt kommer iaf hem på söndag. Men vi får se om jag bloggar på söndag för vi har ett USB-modem som det är ett kontantkort inuti som man laddar för att kunna använda internet. Det kostar ju 29:- för en dag, och 89:- för en vecka. Men när man köper ett sånt där modem med kontantkort första gången så är det redan laddat för ett dygn. När den laddningen är slut och det dygnet har gått så får man börja att ladda kontantkortet själv. Och kontantkorts pengarna som gör så att internet fungerar, tar slut ikväll kl.21:33 Och jag kommer hem på söndag. Men då har ju pengartiden för internet på kontantkortet tagit slut. Och mamma skulle ladda kontantkortet så att vi har internet för en månad. Men vi får se om mamma har laddat det tills på söndag. För om inte mamma har laddat det så att jag har det tills på söndag, så finns det ju inget internet. Men vi får se. Det ordnar sig nog. Men bara så ni vet. Ser ni att jag inte har gjort något inläg här på bloggen på söndag på eftermiddagen ungefär, så har inte mamma laddat kontantkortet än. Men det ser ni nog själva. Mamma bedde mig stänga av datorn för typ 2 minuter sedan. Så jag måste nog ta och göra det nu. Men vi ses antingen här på bloggen på söndag, eller när mamma har laddat kontantkortet. Ha det så bra, så hörs vi. Glöm inte att kommentera.

Hejdå
//Thestyle/Emelie

Av Emelie N.E - 9 juli 2010 02:41

Hej bloggen

Jag tänkte bara skriva godnatt. För jag ska typ sova nu. Idag är det en ny dag, alltså fredag. Och jag ska åka till farmor. Och sova där tills på söndag. Så jag kommer inte att blogga på hela helgen. Men vi syns kanske på söndag i bloggen. Det beror på. Om mamma har laddat kontantkortet, eller inte. Vi får se. Och vi får hoppas. Men om jag inte bloggar så har mamma inte laddat kontantkortet än.

Ni får ha det så bra alla bloggare och bloggläsare så hörs vi lite senare idag.

Hejdå
//Thestyle/Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Jag heter Emelie och är en tjej på 13 år.I min blogg får du läsa om nästan allt. Min vardag, foto, mode, husdjur, design och teknik. Ja, nästan allt som jag gillar. Hoppas du gillar det :) Stanna gärna kvaaar,


Kysssss ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad heter ni som läser min blogg ?:) alla svarar!!!
 Pontus
  Alex
 Simon
 Elin
 Hanna
 Ida
 Matilda
 Evelina
 Isabelle
 Emma

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards